dimarts, 1 de maig del 2012

21 d'Abril de 2012-MONT-ROIG-Paret de l'Extrem-KE BONICA BOIRA 160 m. 6a+,Ae (V+ obl.)

Ressenya dels aperturistes
Croquis situació

     Aquest dissabte, mentre uns GALLS se’n anaven a Terradets a picar pedra (estem re equipant una via, ja us informarem), los GALLS “manolos” decideixen anar a fer una via nova oberta a la Paret de l’Extrem al Mont-roig. El nom de la via ja ho diu tot: Ke Bonica Boira i es que a l’hivern val la pena accedir a aquesta zona nomes pel fet de poder tenir la boira de ponent als nostres peus.
     El cas que als GALLS “manolos” se’ls hi posa la cresta eixerida quant els hi arriba a l’oïda que s’ha obert una nova via i…. es clar, se’n hi van volant (volades curtes). La informació que fan arribar a la redacció de LO GALL (lo d’escriure ho porten molt malament) es que es tracta d’una via recomanable, semi equipada, on els “caxarrets” hi entren be i la roca es força bona amb uns llargs superiors excel·lents. La via es troba a la dreta de la Oscar Lafotet i abans de la Novembre Negre. La dificultat no es obligada i l’ambient esta assegurat com casi totes les vies d’aquesta zona. La zona te un valor afegit i es , que per arribar a peu de via vas de baixada i quant l’acabes, surts al cotxe, que mes es pot demanar.
Lo Paepe i lo Juanito començant
Lo Paepe al L1
Lo Paepe al L2
Cordada veïna , lo Carlos,lo Rafel i......???
Lo Paepe al L3
Lo Juanito al L3
Lo Nico al L4
Lo Nico i lo Paepe a R4
Lo Juanito i lo Nico a R4
Lo Nico el L5
Lo Nico al L5
Lo Nico a R5
Lo Juanito al L5
Lo Nico al L6
Lo Nico al L6
Lo Juanito al L6
Fotocim
Refugi "El Buho" (Lo Xut ???)

     Per cert, aprofitem l’avinentesa per saludar al GALL de Juneda (esquirol-paga cafès). Si algú el veu feu-li una pessigada a la cresta.


LO XIST :

Una pulga toda bronceada, estaba tomando sol en la playa, cuando se acerca una pulga amiga toda muerta de frío.
-”¿Qué te ha pasado por que vienes muerta de frío?”
-”Te cuento: Como quería venir a la playa, me subí en el bigote de un motociclista, venía a 200 kms/H en la ruta, y me hizo pasar un frío terrible.”
-”¡Pero tienes que hacer como yo! Te escondes en el baño de mujeres, y cuando entre una, te subes a su ropa interior, te acomodas en el vello de su vagina y viajarás calentita y segura todo el tiempo.”
En el fin de semana siguiente, se vuelven a encontrar las pulguitas en la playa: Una pulga toda bronceada y la otra muerta de frío:
-”¿No hiciste lo que te recomendé?”
-”Claro que sí. Me fuí al baño de mujeres, una joven se bajó la ropa interior. Me subí, me acomodé como tu digiste y como me sentí calentita me quedé dormida.”
-”¿Y entonces que te pasó?”-
-”No sé, cuando me desperté, estaba otra vez en el bigote del motociclista viajando a 200 kms/H…. ”