dilluns, 7 de setembre del 2015

29 AGOST 2015-Paret d'Escales-SOBAO PASIEGO 6a



L’altre dia em vai alçar amb un ull com un pebrot, amb allò que en diuen un “derrame”. Després de sentir ronyar a la mestressa, als companys i fins i tot algun client , arribo a creure’m que realment el tinc fotut i apunt de perdre’l.
Truco amb presses al sinyor Doctor , per tal de demanar-li hora i en acabar la conversa em diu que aquella mateixa tarda  m’hi atansi....collons si ja tenia por , ara estic cagat.

En arribar al consultori em fa passejar per tots aquells sorollosos “paratos” estranys que tenen el oculistes i que no paren de fer-me llampurnades a tocar de la nina , encara ,després de la primera tongada , em fot un líquid taronja als ulls i sense badar boca san tornem-hi...ostia ostia això deu ser greu.

De sobte treu el cap de radera d’una maquinota d’aquelles i deixa anar una llarga paraulota amb moltes consonants...jo pagesot de mi, amb , un primer acte reflexe , penso en agafar-lo pel coll amb una ma tot sacsejant-lo i amb l’altra , ben oberta , repassar-li el morro mentres li explico que jo m’entenc millor amb la gent ben educada , però resulta que paraula estranya , sols  es com s’anomena , en termes mèdics , la causa de l’ensangonamenta del meu ull.

I aquí be lo curiós del cas...després de treure ferro al tema  ,em diu textualment...i això es veritat de la bona “SI TE GUSTA EL PATXARAN TOMALO QUE PARA ESTO QUE TIENES ES COJONUDO, YA QUE TIENE LA ESENCIA DE LAS ENDRINAS Y ES UN REFORZADOR NATURAL DE LAS PAREDES DE LAS VENAS”

¡¡¡¡ARA TORNO A CREURE AMB LA MEDICINA!!!

LA VIA

Com al les xarxes trobareu de tot i mes serè breu , bona roca , equipada amb els ferratges amb una mica distanciadets comparada amb les veïnes amb un rader llarg mol xulo.
Per nosaltres junt amb la Miña Terra les millors de la paret.
   























LO XIST

-Mare mare...per que lo pare diu que venim dels micos i tu dius que venim d'Adan i Eva?
-Mira bonica...... saps que passa , que cadascu parla de la seua familia.