divendres, 15 de gener del 2016

9 de Gener de 2016-SANT LLORENÇ DE MONTGAI-Lo Cilindre-CARLES ANDRÉS 90m. V

Ressenya del http://antxpavil.blogspot.com retocada on es veu el intinerari original

   Lo Pepe em diu que , per que cal piular la Carles-Andrés si ja l’hem piulada?? …..resposta: Per que em dona la gana i perquè feia al menys quaranta anys que no l’havia feta fins dalt. L’ultima vegada fa tres anys ens vam tenir que baixar per qüestions tècniques.
   El cas es que com ja he dit feia quaranta anys des de l’últim cop que vaig sortir per dalt. Recordo que anàvem amb bota rígida, que la canal era plena de merda de coloms i fullaraca, es feia en quatre llargs i el que ara es fa per l’estalagmita (merlet) es sortia a la dreta per una repisa , després recte amunt cap a un burí (ara hi ha un cordill ronyós) i es tornava cap a la canal per sortir fregant el sostre tal i com es fa ara. La sortida la recordo impressionant i així de igual m’ho ha semblat ara. La diferencia entre les dues ascensions es , que  aquella vegada anava de primer, i aquesta em portava el bon amic Jesús, que esta fet un “manolo” “manolo”. Es clar la cosa canvia però he sortit igual de tremolós , o mes.
    Tot i això m’ho he passat de puta mare, amb bon company i bon ambient. A dalt ens esperava part del Corral per donar-nos la benvinguda, fer-nos la Fotocim i enfotres de nosaltres com fan els bons Galls. Ja els hi poden donar pel sac
 Lo Sergi al inici
 Lo Jesús arrivant a R1(R2)
 Lo Sergi a R1(R2)
 Lo Jesús a L2(L3)
 Lo Jesús a L2(L4)
 Lo Sergi a R1(R2)
 Lo Jesús a la sortida del sostre
 Lo mesm
Fotocim

LO XIST: 

Nunca había reparado en ello!
Para llevarse bien en pareja hay que entender que:

Las mujeres necesitan “SOLUCIONES”...
los hombres necesitan lo mismo pero escrito al reves ''SENO I CULOS''. 

4 comentaris:

pepet ha dit...

No si ja ho diem...la historia ets tu...

pepet ha dit...

No si ja ho diem...la historia ets tu...

Jaumegrimp ha dit...

No hi fa molta fresca aquí dintre aquests dies? no l'he fet i em sembla que esperaré a la calor....

Anònim ha dit...

Sergi, no m'imaginava que un home tan gran i decidit com tu deixes passar tans anys en repetir la via del plaer orgàsmic, ja que comença suau i finalitza en un crescendo, a mesura que es va sortint cap al vuit. Serà que ens anem fent grans?