diumenge, 9 d’octubre del 2016

Rock'n Roll del Kurriol, 6c,A1 (ED), 105 mts, Pala Alta, Montroig

Potenta i guapa via de J. Massana i "Cosin" i que ens descol·loca pel seu grau.
-L1. Comença l'Edu sobre fang consistent fins xapar el primer spit. Hi posa de tot perquè no te'n pots fiar gaire. Un cop als spits la roca ja és bona i surt en A1. S'ho curra amb mestratge el tio. 7b posa la ressenya d'en Ballart. No sé pas, jo no el veig per enlloc.
-L2. Hi va l'Ari. Fins al primer pont de roca hi ha un sostre que Déu n'hi do, i el flanqueig cap al parabolt és molt fi. D'aquí a la role, a passar por i navegar. És valenta. Si això és 6a, no vull saber que m'espera al tercer llarg.
-L3. El millor llarg de la via. Una arrancada de V+ de l'època fins al primer bolt. Després fissura i placa relativament ben protegida. Trobo una llastra prima com una fulla abans del darrer bolt que em permet reposar. M'hi agafo de totes maneres perquè hi ha el bolt aprop. Aguanta. Sembla que encadenarem. Del darrer bolt a la role en tendència a la dreta i una bona excursió de V amb un sol àlien.  L'Edu em diu que després del pitó hi ha 3 expansions. Confon la "o" de Vo amb una expansió. :-) Encara la busco ara. Pot ser un 6c fàcil. M'ha tocat la loteria.

El darrer llarg no el fem. Anem justos de temps i sortim per la feixa. Molt bona escalada que ens permet apreciar com se les gastaven els "genfaus" de llavors.

Material. Doncs de tot fins al C#4.

Ressenya

L'Edu al L1


L'Ari al L2

L3

L3. En plena feina

Arribant a la R3

Foto-feixa-cim
Lo Xist